Hi! I'm lit



Wkrętka. A wszystko tylko by zjeść w końcu te jebane gołąbki  Siadam, przystosowuję otoczenie, i kurwa mucha  Nie będę przecież jadł kiedy obok lata mucha!  Mam ją  Szkoda tylko, że ją zgniotłem i brzydzę się własnych rąk  Idę je umyć  Jak na złość wszystko mnie rozprasza  Umywalka, woda, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1  Ręcznik, ręce już suche, ale mydło  Mydło mydło mydło  Wracam, nic nie szkodzi przecież, że nie użyłem mydła  No toż! Ręcznik spadł z wieszaka, to pójdę podniosę  Gołąbki  W końcu podniosłem, wracam szczęśliwy, ale w kącie głowy nadal coś podpowiada mi "mydło"  No dobrze dobrze, lepiej jak umyję, żeby mnie to potem nie męczyło  Ręce umyte, czyste jak nigdy, ręcznik na miejscu, wracam  Dotarłem do pokoju, chwytam za widelec i... Opiszę to!  Właśnie mi się przypomniało, że trzeba napisać o początku  #strumień_świadomości   Ile jeszcze zanim się ugotują?  Liczę do 30  Zamykam oczy  1 2 3 4 5 6 wsłuchuję się w głos domu 7 8 9 10 11 zegar, szum, kuchenka gazowa, gołąbki skwierczą od gorąca  12 13 14  Czas 15 16 17 18 Tik Tok Tik Tok 19 20 21 22 23 Tik Tok Sssss Szszsz 24 25 26 27 Otwieram oczy 28 29 30  Gołąbki gotowe  Jedzenie!  Idę z tym do pokoju  Podróż w nieznane  Galaktyka  Inwazja wyobrażeń  Supernowa skojarzeń  Implozja rzeczywistości  Planety  Ciała niebieskie  Uff.  Usiadłem, zabieram się za jedzenie  TERAZ   Napisałem co swoje Łyk kakao  Wcześniej szukanie tekstu  Koniec  Kurwa toż jedzenie!  Zabrałem się za obiad  WYSTYGŁ...  Zimny też dobry.




I'm blazed!


Komentarze

  1. Czasem myślę, że naprawdę jesteś pojebany. To tak w kontekście wcześniejszego wpisu :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty