King of the Road




Dziś światowy dzień deskorolki. A ja siedzę i piszę. Bo po pracy padam na twarz, bo nadal trwa sesja i jutro mam egzamin. Wszystko przeciwko mnie. Eh...

A gdybym tak ja był przeciwko wszystkiemu? Ciekawa myśl. Tym bardziej, że zawsze świętowałem ten dzień. Dziś, wstyd się przyznać, ale o nim zapomniałem. To oznacza tylko jedno. Uległem życiu w pośpiechu. Uległem złudzeniu, że coś MUSZĘ a nie tylko MOGĘ. A co mogę, już nawet nie pamiętam. Wypadło z głowy po prostu.

Ile było pasji w Twoim życiu, z których zrezygnowało się przez brak czasu? A ile było tych, których nawet się przez to nie zaczęło? Pewnie cała masa. A przecież brak czasu to tylko względna sprawa. Często znajdzie się chwilę albo dwie ale z czystego lenistwa albo braku organizacji planów - rezygnujemy z kreatywnych rozrywek. Nie na tym życie polega żeby je przeżyć. Tak samo jak dawanie rady, jest do dupy. Trzeba zdobywać. Odważnie stawiać się niechciankom i ulegać zachciankom. Bo czasami to jedyne wyjście by nie oszaleć a zaszaleć.

Podobno ja nie dorastam. Od 21 lat jestem takim samym dzieciakiem. Zaczęło się więc od deskorolki to i z deskorolką musi dalej trwać. Co z tego, że później będzie problem. Dopiero jutro. Ważne, że przez chwilę poczuję się jak król dróg. Wolny człowiek Patryk Mikołaj Jagielski. A co! Można? Można.

Eh... co za truizmy. Ot gadanie. A i tak nie zrobisz tego na co masz właśnie ochotę bo:
- musisz się uczyć
- musisz rano wstać
- musisz pracować
- musisz zająć się poważnymi sprawami
- musisz posprzątać
- musisz zrobić pierdyliard innych rzeczy
Czyżby?
Rzuć to wszystko, idź w tany!

Ja idę. Śmigać na deskorolce. I nie tylko dlatego, że dziś jest TEN dzień. Idę dlatego, że zapomniałem o najważniejszym. O czasie dla siebie.

*

Koniec pseudomądrości. Odsyłam do "Powrót do pasji: deskorolka".
Według mnie - świetny post, a gdzieś dla wielu z Was pewnie zaginął.
To tak właśnie z okazji dnia deskorolki. Tam nieco więcej na ten temat.
Zachęcam ;)

Marzenie do spełnienia na dziś: żyć choć przez chwilę jak https://www.youtube.com/watch?v=_SJdbboJr0g


Komentarze

Popularne posty