Jebać PiS!

@patryk_mikolaj: Tylko pod tym względem, Woodstok się delikatnie - brzydko mówiąc - wyjebał.

Zacząć trzeba od tego, że rzecz się dzieje na Woodstocku. W tym roku, już nie z doskoku - przyjazd zaplanowany. Ja zalatany, jakże by inaczej upchałem w między czasie jeszcze inne plany, więc cały miesiąc na maksa wykorzystany. Udało się i jakby tego było mało, bardzo mi się tam podobało. Gdyby nie jedna akcja. Pewna reakcja tłumu mnie rozczarowała, kiedy to całość skandowała "JEBAĆ PiS!". Część nawet przyklaskiwała. Tylko ja jak taka czarna owca mała, się nie odezwałem. Marna ta partia zawsze była, też tak uważałem, ale żeby tak wrzeszczeć, bo tłum wrzeszczy? Nie bardzo.

Dobra, daruję sobie.

W każdym razie, mam na myśli to, że stojąc przed koncertem, kiedy to ktoś mówił na scenie, nagle całość zaczeła skandować "Jebać PiS". I nawet bym się nie czepiał - należy się - to odnosiłem jednak wrażenie, że niektórzy krzyczą, bo inni krzyczą. Taka psychologia tłumu. Niestety ale taka prawda. Uważam, że większość "naszego pokolenia" nie zdaje sobie w ogóle sprawy z tego co partie politycznie w ogóle robią itp. itd. Krótko mówiąc, nie wiemy co się w ogóle w Polsce dzieje.

Za to doskonale wiemy, co jest źle. Ale według mediów. Bo osobiście się nawet nie zastanawiamy, czy to prawda. Nie weryfikujemy tego, tylko bezmyślnie przyjmujemy. Przynajmniej większość tak ma, ale to według mnie :) TVN pierdoli na PiS. TVP w odwecie na TVN. To jakie medium obserwujesz, po części kształtuje Twój pogląd na tę politykę. Ba, słyszysz tylko złe rzeczy o PiSie, bo taka teraz moda. Może wydaje się, że ich bronię, w istocie tak w ogóle nie jest. Po prostu czepiam się, że nie zaglądamy osobiście do wiadomości i ich osobiście nie weryfikujemy.

Bo później tak jak na Woodstoku będziesz skandował "JEBAĆ PiS", tylko dlatego, że inni skandują.

Ja nie wrzeszczałem, ponieważ uważam Woodstock za ostatnie miejsce, gdzie wrogo się krzyczy do innych, a tym samym upolityczniając nieco festiwal. To złe.

I uwaga, tu hipokryzja. Z drugiej strony sobię myślę, że za to co w tym roku partia nam, a przede wszystkim Jurkowi urządziła, to się nie dziwię... Tak jak pisałem, należało się.


Komentarze

Popularne posty