Perfect confusion - niedopowiedzenia


Już od dawna nie skradziono mi serca. And I think to myself, why now, why me, why? A ja od wczoraj jeszcze go poszukuję. Podejrzewam, że tańczy dalej przy muzyce The Art Company. W tym momencie na pewno jest refren. I'm crazy loving you... A zwłaszcza twój urok i te roztrzepane włosy. Dawno już nie czułem się tak swobodnie. Szkoda tylko, że to wszystko nie miałoby przecież sensu...

I put my arm around her shoulder
Run my fingers through her hair
(...)
Then she says could we just sit and chat
And I think, well that's that.

Już sam nie wiem, czy to aby nie był tylko sen. Albo czy to już konfabulacja. Być może tańczyłem z tobą ogarnięty jednocześnie marzeniami? Może brakiem bliskości? Bo przy tobie poczułem odrobinę bliskości. Zrozumienia. To wszystko dlatego.

She says, I think I'd better go.
She says, Goodbye.

Ponownie niedopowiedzenia

Zazwyczaj to zaczyna się przypadkiem, 
patrzysz na mnie jakoś ukradkiem i nieznacznie,
nic nie znaczysz dla mnie,
jeszcze.

Idealny chaos nie dotyczy tylko wydarzeń z mojego życia. Podsumowałem 2016 i zauważyłem, a właściwie przypomniałem sobie, jak wiele się działo. Przypomniało mi się też, że przez ponad rok

Przez chwilę zanim usnę, myślę
"z kimś już mógłbym być".

- Wiesz? Jak tak sobie wypiłem, to wolałbym nie.
- Tak? Dlaczego? Myślałem, że się dobrze bawisz.
- Alkohol skłania do myślenia czasami. A ja niebardzo mam ochotę myśleć. To znaczy chcę, ale ostatnio piję na smuta.
- Ja też. Dlatego dziś jestem trzeźwy.
- Zacząłem znowu o niej myśleć. Muszę się trzymać z daleka.

Rzucasz krótki uśmiech, ja piję wódki łyk i
"Susanna, I'm crazy loving you..."


Komentarze

Popularne posty